Reklamační řád

Nefunguje-li zboží jak má nebo se u něj vyskytla vada reklamujte zboží níže popsaným způsobem.

Reklamaci můžete uplatit dvěma možnými způsoby:

  • reklamaci zašlete přepravní společností na níže uvedenou adresu společně s vyplněným reklamačním protokolem (zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato).
    Eliška Komárková
    Klobouček 386/25
    
 641 00 Brno

  • reklamaci osobně předat v našem sídle: Klobouček 386/25, 64100 Brno (vždy po předchozí tel.dohodě: 731 186 352)
  • nevíte-li si rady kontaktujte nás telefonicky nebo mailem (tel. 731 186 352, obchod@malypomocnik.cz) a my Vám poradíme. V některých případech lze zboží zaslat přímo do autorizovaného servisu.
  • Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační protokol (viz.pdf níže).

    Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujícími ověření reklamované vady, urychlíte tím vyřízení reklamace.

    Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

    Prosíme, napište nám podrobnosti na email: obchod@malypomocnik.cz a my Vás budeme informovat o dalším postupu. Pro maximální zkrácení doby vyřízení uveďte číslo objednávky nebo číslo faktury, případně telefon.

    Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

    Lhůta pro vyřízení reklamace

    V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30-ti denní lhůtě. 
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od obdržení rozhodnutí o vyřízení reklamace.

    Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné!!!

    Náklady spojené s dopravou zboží vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

    • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
    • doložíte výši nákladů např. sken účtenky za poštovné, přepravní list apod. a zašlete je na email: obchod@malypomocnik.cz

    Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu nebo expresní dodání.

    Neopravitelná závada

    Pokud se jedná o neopravitelnou vadu, zašleme Vám nové zboží nebo vrátíme peníze na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.

    Je dobré vědět

    • Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
    • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá?
Seznamte se s reklamačním řádem.
    • Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.

    Dokumenty ke stažení:

    Reklamační list

    Formulář odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě